Politika kvalitete

 

Zadovoljstvo i povjerenje naših putnika, najveća su vrijednost koju smo stvorili kroz desetljeća predanog rada i zbog toga, kao naš ključni cilj postavljamo obvezu da u svakom trenutku iznova opravdamo i dokažemo da smo dostojni pozicije vodećeg autobusnog prijevoznika u Republici Hrvatskoj i dio europski priznatog i lako prepoznatljivog branda - Arriva.

Putniku, kao središtu naše pozornosti, mora u svakom trenutku biti pružena najkvalitetnija moguća razina usluge, pri čemu bez iznimke vodimo računa o poštivanju pravnih normi i svih etičkih principa poslovanja.

Posvećeni smo razvoju novih znanja i sposobnosti kroz stalnu brigu o zaposlenicima i njihovom obrazovanju. Osuvremenjujemo poslovne procese kroz tehnološka unapređenja i obnavljamo vozni park i opremu - pokretače povećanja razine konkurentnosti koja će nam osigurati da pružimo najviše u onome što radimo najbolje, a to je osluškivanje potreba putnika i prilagođavanje istima. 

Odgovornost u poslovanju uz brigu o zadovoljstvu i sigurnosti putnika dokazujemo poštujući sve zakonske propise Republike Hrvatske i Europske unije, odredbe međunarodnih konvencija i zakona zemalja u kojima poslujemo te odgovornim ponašanjem prema okolišu primjenom načela održivog razvoja i optimalnog korištenja resursa.

Dosljedna provedba politike kvalitete uz neprekidno unapređenje učinkovitosti cjelokupnog sustava upravljanja kvalitetom, potvrđeni certifikatom ISO 9001:2015, jamci su kontinuiranog jačanja tržišne pozicije na zadovoljstvo svih naših putnika i radnika.