Kupi kartu

Arriva Hrvatska širi glas o projektu EPK kolegama u 14 europskih zemalja

Potpisivanjem ugovora između Arrive i EPK zaokružen je dogovor o partnerskoj suradnji koji je započeo oslikavanjem autobusa Arrive u vizuale Europske prijestolnice kulture, a nastavlja se promocijom Rijeke 2020 među Arrivinim zaposlenicima diljem Europe.

Vedran Tomičić, član uprave Autotransa koji djeluje u sastavu Arriva grupe i Emina Višnić direktorica tvrtke Rijeka 2020 potpisali su jučer u Rijeci Ugovor o poslovnoj suradnji.  Tim činom i formalno je zaokružen dogovor o suradnji na projektu „Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture“ koja je započela već u rujnu. Tada je autobus Arrive oslikan vizualima projekta Europske prijestolnice kulture krenuo na predstavljanja EPK projekta i kulturnih programa za 2020. na kojima se u Rijeci očekuje 1.000.000 posjetitelja. Do danas je na kotačima Arrivinog autobusa predstavljanje održano u Rovinju, Puli, Zagrebu, Varaždinu i Ljubljani, a uskoro kreće i promocija u inozemstvu.

Svoj doprinos inozemnoj promociji Europske prijestolnice kulture dat će i Arriva Hrvatska, a o njegovom značaju najbolje govore brojke. Naime, Arriva je jedna od najvećih prijevozničkih kompanija u Europi koja posluje u 14 zemalja i zapošljava više od 60 000 djelatnika. Do svih njih, zahvaljujući Arrivi Hrvatska, doprijet će glas o prestižnoj tituli koju nosi Rijeka, bit će im prezentiran kulturni program za 2020., a zasigurno najbolju pozivnicu uputit će im Arriva travel, inače službena agencija projekta EPK koja im osigurava prijevoz, smještaj i ulaznice za programe po posebnim cijenama.

Prilikom potpisivanja ugovora, Emina Višnić direktorica tvrtke Rijeka 2020 izrazila je zadovoljstvo razvojem suradnje i istaknula: “ Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture tijekom ove jeseni predstavlja bogat kulturno – umjetnički program koji će se u Rijeci održati 2020. godine u okviru nošenja prestižne titule EPK.  Izuzetno mi je drago što se partnerski u projekt Europske prijestolnice kulture uključila i Arriva Hrvatska. Autobus Arrive oslikan je vizualima projekta Europske prijestolnice kulture i, u partnerstvu s Arrivom, u ovom veselom autobusu putujemo na predstavljanja EPK programa za 2020. u razne hrvatske gradove. Kulturni program Europske prijestolnice kulture za 2020. obuhvaća preko 250 programa sa gotovo 650 pojedinačnih događanja. U njemu sudjeluje preko 250 naših partnera i suradničkih organizacija iz 40 zemalja Europe i svijeta. Upravo zbog opsežnosti, program predstavljamo sukcesivno, po programskim cjelinama, a nastojimo naša predstavljanja proširiti izvan Rijeke i posjetiti više hrvatskih gradova. U tome nam je Arriva izuzetno koristan partner.“

Vedran Tomičić član uprave Autotransa koji djeluje u sastavu Arrive, izjavio je: „Ponosan sam što je Arriva Hrvatska, kao vodeći pružatelj usluga autobusnog prijevoza u Hrvatskoj, partner projekta Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture te što je Arriva travel njegova službena agencija. U četrnaest zemalja u kojima posluje, Arriva podržava projekte iz različitih područja uključujući kulturu, a  2018.  bila partner nizozemskom Leeuwardenu - Europskoj prijestolnici kulture. Veseli me što za predstavljanje kulturno-umjetničkog programa predstavnici EPK projekta koriste autobus Arrive i njime putuju diljem Hrvatske i inozemstva. Podršku projektu osigurat ćemo i kroz promociju na razini Grupacije, putem mnogobrojnih internih kanala komunikacije kojima ima pristup 60 000 djelatnika Arrive, čime ćemo doprinijeti većoj prepoznatljivosti Rijeke u širim europskim okvirima.“

Potpisivanju je nazočila i Tamara Černeka, direktorica Arrive travel, službene agencije projekta i tim povodom rekla je: „Arriva travel, zajedno s TZ Grada Rijeka već nekoliko godina surađuje na zajedničkoj promociji projekta Rijeka 2020, no potpisivanje ugovora, daje novi značaj našoj suradnji zbog čega smo iznimno zadovoljni. U godini kada je Rijeka Europska prijestolnica kulture, naša turistička agencija obilježit će značajan jubilej – 60. obljetnicu od osnivanja. Tijekom svih tih godina, uvijek smo u programe implementirali kulturu, povijest i tradiciju Rijeke nastojeći je brendirati kao krajnju destinaciju našim korisnicima. Događanja EPK povećat će atraktivnosti naših programa koje ćemo kao agencija ponuditi našim korisnicima ali i kolegama u Grupaciji, što će zasigurno doprinijeti, već sada odličnim turističkim prognozama za 2020.“

ZAVRŠETAK

Preuzmi